In reality, people judged you from your actions without knowing the reasons behind it.

¨
Pic// bild på Fanny, mig och Olivia tagen då vi var i Skärblacka.
Kom precis in efter att ha blivit biten och fått finaste fläskläppen av min älskling och hundrafemtioelva klappningar på huvudet av Johan och sist men inte minst i slängd i en buske så nu har ja fått massa fina röda sträck på benen, älskart! Hmm eller? Nae men var ju på Veronica Maggio konserten eller vad man nu ska säga. Kan dock inte visa några bilder nu eftersom att ja glömde mina saker hos Ksenia. Klickade massa bilder som kommer komma upp då och då. Nu ska jag ta bort alla blad som är kvar på min tröja och sedan bara ligga och tycka synd om mig själv mina ben svider verkligen, tack hjärtat men ja älskar dig endå min finaste!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0