min andra halva, det absolut bästa i mitt liv. ♥

har tänkt på dig länge, verkligen tänkt. och nu har jag det klart för mig. du har verkligen fått en stor del utav mitt liv. du kan göra min dag till den bästa genom bara ett sms. du är han som gör så att mitt hjärta bankar. med dig är ja lyckligast. du är så jävla bra, på alla sätt så fin och underbar den enda för mig och min absolut bästa. ja älskar dig mest som du redan vet och för dig ska jag gära det tusen gånger om, allt för o få va med dig, du gör mig knäsvag, ja ryser varje gång du rör vid mig och ja älskar känslan man får när man kysser den man älskar. efter 1 helt års kämpande fram och tillbaka så har vi entligen det bra igen, du är min kämparglöd det bästa jag har. utan dig är jag halv, utan dig har ja inget ork, utan dig är ja inte mig själv. du är allt i min värld precis allt som ja behöver för att må bra. det bästa jag vet är när du ligger vid min sida och bara kramar mig kysser mig och vi tjaffsar om att det är varmt under täcket, när du håller min hand och berättar hur mycke jag betyder för dig. du förändrade mig sen den dagen vi kysstes för första gången, då förändrade du mitt liv till det bättre. minnen kommer och går men dom med dig stannar kvar. första kärleken glömmer man inte bara sådär för du har rört mig förändrat mig och gjort mig så mycke starkare. du har visat mig vad kärlek är, att det inte alltid kan va bra men har man viljan så klarar man allt, vi har gått igenom de mesta som de flesta inte skulle klara. kär, så jävla kär, jag vet att ja brukar klaga, men det här är så underbart att vakna och veta att du är där med mig gör allting så mycke bättre. innuti mig bankar hjärtat för dig, du gör mig svag, men endå så stark älskling. för utan dig så skulle ja inte va hälften så stark, hälften så levande. du finns alltid där för mig när ja behöver dig. du är alltid min tröst när ja är ledsen. du är alltid min trygghet när ja behöver dig som mest. du är min lycka och mitt skratt då jag egentligen bara vill gråta. sättet du ser på mig får mig gör min knäsvag, tusen diamanter finner jag i dina ögon. sättet du pratar på får mig att vilja lyssna i flera timmar. sättet du rör vid mig gör så att hela jag blir svag.
du är min finaste på jorden, mitt hjärta dunkar för dig, för du är faktist hela min värld. jag skanar dig innan du går och när jag inte är med dig, tänker jag på hur mycket jag vill vara det. när någonting bra händer i mitt liv så är jag rädd att förlora det. du är det mest värdefulla och bästa som hänt mig.
niko ja älskar dig mer än vad det finns stjärnor på himmlen. ♥
har tänkt på dig länge, verkligen tänkt. och nu har jag det klart för mig. du har verkligen fått en stor del utav mitt liv. du kan göra min dag till den bästa genom bara ett sms. du är han som gör så att mitt hjärta bankar. med dig är ja lyckligast. du är så jävla bra, på alla sätt så fin och underbar den enda för mig och min absolut bästa. ja älskar dig mest som du redan vet och för dig ska jag gära det tusen gånger om, allt för o få va med dig, du gör mig knäsvag, ja ryser varje gång du rör vid mig och ja älskar känslan man får när man kysser den man älskar. efter 1 helt års kämpande fram och tillbaka så har vi entligen det bra igen, du är min kämparglöd det bästa jag har. utan dig är jag halv, utan dig har ja inget ork, utan dig är ja inte mig själv. du är allt i min värld precis allt som ja behöver för att må bra. det bästa jag vet är när du ligger vid min sida och bara kramar mig kysser mig och vi tjaffsar om att det är varmt under täcket, när du håller min hand och berättar hur mycke jag betyder för dig. du förändrade mig sen den dagen vi kysstes för första gången, då förändrade du mitt liv till det bättre. minnen kommer och går men dom med dig stannar kvar. första kärleken glömmer man inte bara sådär för du har rört mig förändrat mig och gjort mig så mycke starkare. du har visat mig vad kärlek är, att det inte alltid kan va bra men har man viljan så klarar man allt, vi har gått igenom de mesta som de flesta inte skulle klara. kär, så jävla kär, jag vet att ja brukar klaga, men det här är så underbart att vakna och veta att du är där med mig gör allting så mycke bättre. innuti mig bankar hjärtat för dig, du gör mig svag, men endå så stark älskling. för utan dig så skulle ja inte va hälften så stark, hälften så levande. du finns alltid där för mig när ja behöver dig. du är alltid min tröst när ja är ledsen. du är alltid min trygghet när ja behöver dig som mest. du är min lycka och mitt skratt då jag egentligen bara vill gråta. sättet du ser på mig får mig gör min knäsvag, tusen diamanter finner jag i dina ögon. sättet du pratar på får mig att vilja lyssna i flera timmar. sättet du rör vid mig gör så att hela jag blir svag.
du är min finaste på jorden, mitt hjärta dunkar för dig, för du är faktist hela min värld. jag skanar dig innan du går och när jag inte är med dig, tänker jag på hur mycket jag vill vara det. när någonting bra händer i mitt liv så är jag rädd att förlora det. du är det mest värdefulla och bästa som hänt mig.
niko ja älskar dig mer än vad det finns stjärnor på himmlen. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0