Svar på tal

Anonym om Mot staden!:
Snart ska ja till Turkiet så har några frågor bara som ja ville få svar på snälla, hur mycket kostar det att göra henna och va kostar ett par cornvars skor där snälla svara

Svar:  Det är svårt att svara på det med priser, för det är olika från affär till affär, eller från person till person rättare sagt. Dom säger olika priser hela tiden, ena dagen kan ett par converse ligga på runt 100 lira. Men om man prutar så kan man få det till nästan vilket pris man vill. Vi köpte 3 par för 120 lira. Och det är ungerfär 400-500 svenska kronor. Och henna fick vi ett bra pris för 1 för 10 lira men på ett annat ställe ville dom ha 20 lira. Fast det beror på vilken storlek och vad för sorts henna tatuering du vill ha.

Karolina om All he Wrote.:
Använder du hårförlängning? :) 
Om inte har du världens finaste hår! Eller det är fint i vilket fall! Svara gärna i ett inlägg om du svarar :)
Svar: Har fått väldigt många frågor om mitt hår, ifall jag andvänder löshår, ifall jag färgat osv. Så nu tänkte jag svara på det.
Ja, jag andvänder låshår, och jag har färgat det svart. Förut hade jag alltid året åt sidan. Fast nu har jag fått mer låshår så nu kan jag ha det precis hur jag vill. Och jag andvänder mig utan clips. Och varför mitt hår är så tjockt vet jag inte. Har alltid haft tjockt hår och nej  jag andvänder inte hårinpackning. Och jag har inte färgat med permanent hårfärg utan toning.
/Hoppas det var svar på era frågor. :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

varför färgar du inte med riktig färg utan toning? ( svara i inlägg )

2011-07-14 @ 21:31:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0