Det finns snygg, sen finns det du.

Ligger i sängen och kollar runt på fb osv. Fundera på att gå ner och fixa nått att käka.
Statistiken går uppåt och ja mår bra. Har fler läsare nu än vad ja hade förut! Och det gillas starkt!
Tänkte också meddela att jag känner att för första gången så har jag släppt han på riktigt. Efter det jag fick höra idag så blev jag ens inte arg, det stack lite men det kan ja leva med, har ju gjort precis samma sak gubben. Och nu går ja åt det bättre hållet! Tar tag i allt nu och går mot det bättre. Nu är jag igång igen. 
Kysss. 
/ min mamma är bäst i hela världen & ja älskar henne mest. ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Är du svensk?

2011-07-03 @ 01:26:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0