You see, i love you and i don't want to lose you. cause my life has been better since the day i found you babe.

Vaknade vid halv 2 i think och fixade mitt rum lite fort och så träffade jag Niko och Robin i Klocket så kom Ksenia så drog vi till Hageby och sen drog Robin och så träffade vi Johan. Efter nån timme så kom Emma och Johanna, så va jag och Ksenia med dom en stund sen drog dom och så träffade jag Niko och Johan och var med dom, så följde dom mig hem och nu gör jag ingenting, ska sova snart. Har vart trött hela dagen. xoxo

Kommentarer
Postat av: Anonym

jätte fin blogg! skulle vilja veta vart ifrån du köper ditt löshår? om du nu har löshår:)

2011-07-18 @ 15:16:22
Postat av: yo

Du är jätte snygg!

2011-07-19 @ 20:49:56
URL: http://yosirinan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0