Kärlek är ett försök att förvandla ett stycke drömvärld till verklighet.

jag sänker mina ögonlock när saker blir för jobbigt.
när du skriker på mig, att jag har blivit konstig.
är jag en annan person? var jag bättre då?
där är dörren. du hatar mig men du vägrar gå.
Jag sänker mina ögonlock när saker blir för jobbigt, när du skriker på mig och säger att jag blivit konstig. Var jag bättre då? Där är dörren du hatar mig men endå blir det vi två igen och igen. Jag vill sätta en gräns, där vi stannar och inte går fram och tilbaka. För det sliter bara ut mig ännu mer, det river upp alla sår. Det kanske är meningen att man faller isär för att kunna bli hel igen. Men jag kan inte bli hel igen, inte utan dig. Jag orkar inte gå igenom allt det här igen. Jag orkar inte sjunka enda ner till botten av mitt liv igen. För jag kan inte förklara med ord hur ont det gör att veta att det nu kanske är helt slut och på riktigt denna gång, allt vi gått igenom allt vi en gång delade, alla minnen, att aldrig mer få kalla dig min, känna dina underbara kramar och läppar, att aldrig igen få ligga under täcket med dig tätt intill och alltid klaga på att det är för varmt och att jag vill ligga längts in mot väggen. Kan inte längre tänka klart du är allt jag ser och när jag blundar så ser jag dig. Hur ska jag kunna älska någon anna igen, när du är allt i min värld? hur ska jag kunna känna mig trygg och säker med en annan, det bara går inte. Jag brukar tänka tillbaks på allt jag sagt till dig, ibland kan jag själv inte förstå hur jag kunnat säga det, det var ord mot ord. Sårade innombords, orden bara rann ut. Du bevarar det vi hade medans jag bara förstör. vi har gått igenom det mesta som inte skulle funka för de flesta, det enda som jag känner och vill är att vara din igen. Jag har alltid försökt att vara den ärliga, men sanningen den är förjävlig att inse. Att vi 2 inte finns längre. Förlåt för att jag stör, förlåt för allt jag gör, förlåt att jag älskar dig så mycke som jag gör. Du var den enda men stunderna är förbi, försöker att inte tänka men det är svårt att låta bli. Även fast du släppt mig så vill jag att du ska veta, det finns ingen som du även om jag börjar leta. För att livet ska fungera så är det dig som jag behöver, denna starka känsla kommer aldrig att gå över. Men ingenting håller föralltid. Dom säger att ensam är man stark men aldrig utan dig. Jag vill inte ha det såhär. Vad var det som hände egentligen, det skulle alltid vara du och jag, vi skulle ju aldrig släppa taget. När du fanns hos mig var jag lyckligast i världen så nu när du är borta är det bara dig jag tänker på. Kan inte ge upp kärleken vi hade, du och jag i 1 år den 21 Juli. Vill vakna upp från mardrömmen vill inte gråta mer vill vakna upp och se dig hålla i min hand igen och kyssa mig på halsen och höra dig säga ''nina, du vet vad jag vill'' så som du alltid säger och sen blir det vi igen. Du lärde mig att skratta och att inte tryckas ner av andra. Du gjorde mig stark, du fick mig upp på båda benen, du kom in i mitt liv och rättade alla felen, som en ängel från himlen gud förlorade något specielt, du lärde mig att stå på mina egna ben. Jag blev en helt ny människa. Från det sämmre till det bättre. Jag blev svår att bryta ner, du var min enda svaghet. Men nu är jag så svag, så svag som man kan bli. Känner inte längre igen mig själv, alla dessa tårar. Paniken som tar över. Nätterna är värst då jag ligger ensam och tänker. Jag får vara glad att det är som de är nu, att vi iallafall är vänner och pratar då och då. Måste ta dagen som den kommer och nöja mig med det och se det possitiva i det hela och se vad livet har att ge. Även om det är dig som mitt hjärta skriker efter, så är det väl omöjligt att det blir vi någonsin igen älskling.
Du är finare än alla änglar i himmlen.

Kommentarer
Postat av: din lilla skitunge elsa :)

stay strong darling <3

you know i love you xx

2011-06-29 @ 18:57:49
Postat av: Anonym

sjukt fint skrivet

2011-06-29 @ 22:14:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0