You have to forget the guy who forgot about you.

Pic// Kusin på bild, världens finaste du.
Vaknade vid 13 av att pappa ringde mig och sa att ja skulle komma till han så fort som möjligt. Han sa att en tjej letade efter mig, haha fattade ingenting, så jag gick dit och när jag kom in genom dörren så hörde jag en tjej prata kände ej igen rösten sen såg jag henne, min kusin från Halmstad, herregud vad glad jag blev, vi har inte sett varandra sen sommaren 09 tror jag. Vi satt och pratade och fixade hennes hår osv. Hon och hennes bror skussade hem mig för en stund sen och dom drog till nått bröllop. Och nu har jag panik ska på en födelsedags fest hos min kusins kusin i navesta. Så jag måste fixxa mig psyk fort har 10 minuter på mig, ohnej. puss

Kommentarer
Postat av: tina

ni liknar faktiskt lite! :o

2011-07-02 @ 22:30:14
Postat av: Anonym

kan du inte visa vad du köpte utomlands? :D

2011-07-02 @ 22:50:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0