Bara för att.

min senaste kyss var sorlig, eftersom det var våran sista kyss.

jag kan inte äta morötter.

jag ljuger när jag säger att ja inte bryr mig om dig.

är det något jag är bra på så är det att advokatera, prata med folk osv.

jag tänder på killar med långt hår ( inte kångtkångt utan, skapligt långt fixat hår) som har fina tänder.

mina tjejvänner är fucking insane men helt underbara.

det sexigaste yrket är bartender, brandman eller artist.

jag brukar skratta åt allting ingen annan tycker är kul & folk som trillar eller missar bussen/spårvgnen,

jag har insett att jag förändrats som person, till det bättre i think.

jag brukar aldrig gå någonstans utan min mobil, eller med ofixat hår & inget smink.

ögongodis är ph.

i skrivande stund så ska vi snart gå ner till poolen/baren eller stranden.

det senaste någon sa till dig var ''som vanligt så är du egenvärld nina''

det sista du sa högt till någon var "oooooooooooh, bönutrop nu?! klockan e ju 04:34 (turkisk tid)''

just nu känner jag saknad, ett hugg i hjärtat & svett.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0